Wednesday, June 8, 2011

Chec cu capsuni (Strawberry Bread)

Share


        Aveam niste capsuni ramase in frigider si cum nu mai facusem un chec de ceva timp am cautat rapid o reteta si in 15 minute checul era in cuptor deja. Dupa ce mi-a imbatat casa cu mirosul absolut superb, am gustat asa caldut o felie ca nu m-am putut rabda :)) Perfect aromat si numai bun cu un pahar de lapte la micul dejun!  Reteta e de pe allrecipes, usor modificata de mine.
        I had some strawberries in the fridge and since I haven't had a sweet bread in a while, I searched the net for a good recipe and in 15 minutes, my strawberry bread was already in the oven. After filling my house with a heavenly smell, I couldn't resist and ate a slice, fresh from the oven :)) Deliciously flavored and just perfect with a glass of milk for breakfast! I followed a recipe from allrecipes, slightly modified.


Ingrediente/Ingredients:     


  300 g capsuni/300 g strawberries
  250 g faina/250 g all purpose flour
  130 g zahar/130 g sugar
  130 ml ulei/130 ml vegetable oil
  2 oua/2 eggs
  zahar vanilat/1 vanilla sugar
  1/2 lta praf de copt/1/2 teaspoon baking powder 
  1 vf de sare/a pinch of salt


     
Cum se face/How it's made:       


Spalam capsunile, le taiem bucatele si le zdrobim usor intr-un bol.
We wash the strawberries, chop and smash them slightly in a bowl.



Odata zdrobite adaugam  ouale si uleiul si amestecam bine.
We add eggs and oil and mix very well.



Intr-un alt bol amestecam faina cu zaharul, praful de copt, sarea si zaharul vanilat.
Adaugam compozitia lichida la cea uscata, incorporand-o usor cu o spatula de silicon, cat sa se amestece putin cu faina.
In a bowl we combine flour with sugar, baking powder, salt and vanilla sugar.
We add the wet ingredients to the flour mixture and we gently fold it with a silicone spatula without over folding.




Punem compozitia intr-o tava tapetata si dam la cuptorul preincalzit la 175 grade pentru 45 minute. Cand e gata, lasam checul sa se raceasca pe un gratar.
We place the batter in a greased and floured pan and we place the baking pan in the preheated oven at 350 degrees for 45 minutes. When it's done, we let the strawberry bread cool on a rack.




Atat de simplu ca si un copil poate face checul acesta. Parfumat cu bucatele mici de capsuni, mmmm...
It's so easy to make that even a child can do it. Flavored with small strawberry pieces, mmmm...




 Mai de aproape...Bon appetit!
Closer...Bon appetit!    


                             

29 comments:

  1. Gorgeous looking bread! I love the pink hue and I love strawberries! Thanks for the recipe!

    ReplyDelete
  2. Se simte de la mine mirosul :) Stiu ce vreau pentru micul dejun maine dimineata!

    ReplyDelete
  3. Looks so easy and so very good! Perfect for the fresh strawberries that are in season right now. Thank you!!!

    ReplyDelete
  4. Thank you Glorious Food, it's so goood! Hope you'll try it :) XoXo

    Mihaela, e foarte light si bun! desi incerc sa slabesc in perioada aceasta, fara chec sau muffins mi-e cam greu :))) Te pup :*

    Susie, it's very light and you can top strawberry jam and eat it with a glass of milk in the morning, mmmm, now I wannna make it again :))) Hope you'll like it!

    ReplyDelete
  5. bun rau checul Alina ! place la mine mult de tot, place la mine ! ;)) pupici

    ReplyDelete
  6. N-am facut niciodata chec cu capsuni,cat o fi de parfumat!!!te pup!!!

    ReplyDelete
  7. Foarte bun ! o idee buna pe Duminica! ;) pupicei!

    ReplyDelete
  8. Excelenta idee! Trebuie sa ne "jucam" cat mai mult cu delicioasele capsuni :)
    xoxo

    ReplyDelete
  9. tu mi dai o felie de chec eu iti trimit capsuni din gradina de la tusa ta .ce zici vrei?

    ReplyDelete
  10. Pare umed, fondant asa cum imi place mie.Ideal dupa o cursa de 5 km, fara remuscari.

    ReplyDelete
  11. Uite ce idee buna, chec cu fructe usor zemoase, de oricare ar fi! Pupici dulci si o zi insorita!

    ReplyDelete
  12. Buuuun, am un bbq sambata la care trebuie sa duc ceva dulce, mersi de idee :)) O zi racoroasa sa ai! Pupici!

    ReplyDelete
  13. Antonina, e bun bun, sigur ti-ar place :) merg la bucatarie sa fac blueberry crumble :)))) acum e 10 dimineata si e racoare afara, numai bine :) XoXo

    Flory, nici eu nu mai facusem dar e foarte bun! Pupici!

    Adela, e excelent oricand ca ia 15 minute prepararea :) Te pup!

    D, pai la mine checul se poate face cu orice :))) glumesc, dar e chiar foarte bun si usor! XoXo

    Marci, vreau!!! mi-a zis tata ceva de capsunile alea, ce n-as da sa mananc o capsuna naturala :)
    Pup scumpa!

    Lilly, e umed si foarte aromat si merge perfect oricand, mai ales dupa o tura de efort :)))

    Oana, cam asa fac eu, checuri multe pentru micul dejun :)) Pup si eu pe tine si iti doresc un sfarsit de saptamana placut!

    ReplyDelete
  14. Guvi, e un chec foarte simplu si usor, eventual daca mergi la bbq sa il faci sub forma de muffins, sa fie mai usor de papat :) Pupici draga mea si un sfarsit de saptamana grozav sa ai!

    ReplyDelete
  15. Vai, vai ce bunatati mai faci... Imi lasa gura apa. Trebuie sa incerc si eu acest chec ca arata tare delicios. Te pup, draga Alina :)

    ReplyDelete
  16. Deea, multumesc! e simplu de facut si foarte aromat, sper sa-ti placa! XoXo!

    ReplyDelete
  17. Arata ... foarte delicios. Felicitari!

    ReplyDelete
  18. imi place grozav checul tau si cred ca o sa-i placa si baiatului meu.

    ReplyDelete
  19. Haplea, multumesc frumos!

    Pansy, sigur ii va placea baietelului tau! Pupici!

    ReplyDelete
  20. Alina, The strawberry bread looks so delicious...and so, so moist. I am thinking it would go marvelously well with some slightly sweetened cream cheese spread...I've always loved the combination of strawberries and cream cheese.
    Have a marvelous weekend!

    ReplyDelete
  21. Ellie, the combination sounds great, all though I can't say I'm a big fan of toppings :) But I do love strawberry cheesecake! Have a great weekend as well, and thank you for stopping by!

    ReplyDelete
  22. buna idee, caci am si eu niste capsune si ma tot intrebam ce sa fac cu ele :))

    ReplyDelete
  23. Sper sa-ti placa Zazuza :) Pupici si weekend placut!

    ReplyDelete
  24. Ma gandesc ca asa umed ar merge de minune cu o cupa de inghetata...de alune sau fistic, hm?

    ReplyDelete
  25. Sau de capsuni Liana :) Merge perfect sigur! Pupici!

    ReplyDelete
  26. venisem sa ma laud c-am facut batoanele tale magice si au iesit perfect (pun poza o idee mai tarziu pe facebook)
    acum am pe lista checul asta, foarte bine arata, Tiffany adora zmeura, voi inlocui capsunile si voi reveni cu impresii.
    mersi de reteta Alina

    ReplyDelete
  27. Roxana, ce ma bucur ca ti-au iesit batoanele, abia astept sa vad poze :) Cred ca va avea o aroma grozava cu zmeura, e fructul meu preferat!!! Sper sa-ti placa Roxana, poti adauga ceva cheese cream spread sau un sos de zmeura, mmm, ma doare capul :))) Pupici si weekend superb sa ai!

    ReplyDelete
  28. delicioase si in aceasta varianta !!!

    ReplyDelete
  29. La chec te referi catkitchen? E delicios intr-adevar! Multumesc de vizita!

    ReplyDelete

Astept comentariile voastre cu mult drag, pentru ca sunt foarte importante pentru mine si ma bucura de fiecare data! Va multumesc mult! (I'm always waiting to see the comments on my posts, they're very important to me and they make me smile each time! Thank you so much!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...