Friday, April 29, 2011

Prajitura Snickers (Snickers Cake)

Share




           Anul acesta de Paste, ca desert am facut  pe langa Choux à la crème Baileys si prajitura Snickers, singura prajitura pe care o fac la fiecare sarbatoare negresit caci e preferata sotului meu :) Cand il intreb de ce o vrea de fiecare data, imi spune ca e combinatia perfecta de blat cu crema caramel cu alune prajite din belsug, iar straturile de ciocolata o fac sa fie un desert ciocolatos super ultra mega gustos, foarte similara la gust cu ciocolata Snickers, de unde i se trage si numele :) Pana si mie imi place, eu care cum v-am mai spus, nu sunt fan ciocolata in prajituri, dar recunosc ca pentru mine crema de caramel face totul! Doar sa o incercati o data si va zic ca va deveni si preferata voastra :)
          Am auzit si vazut multe variante de prajitura Snickers, dar eu doar pe aceasta o fac de fiecare data, e perfecta! Imediat ce papilele gustative explora aroma dementiala, va zic ca uitati de toate de pe lumea aceasta  :))
Reteta o am de la mama unui amic de al nostru, este simplu de facut, doar sa respectati toti pasii...
          This year on Easter, for dessert I've made besides Choux à la crème Baileys, Snickers cake, the only cake that I make for all holidays, since it's my husband's favourite :) When I ask him why he wants it every time, he tells me that it has the perfect combination between lots of caramel with toasted peanuts and chocolate layers that makes this cake a delicious chocolate desert, very similar with Snickers chocolate, by which it was named :) Even I like it, I told you I'm not a fan of chocolate in desserts, but I have to admit that for me caramel does all the job here! Just wait until you try it once, and I'm telling you, it's going to be one of your favorites as well :)
          I've heard and seen many versions for Snickers cake, but I always make this one, it's just perfect! When you take a bite, your taste buds start to explore the amazing flavour and they make you forget about this world :)) I've got the recipe from the mother of one of our friends, it's very easy to make, you just have to follow the steps...

Ingrediente/Ingredients:

 Pt blat/For the cake:
  7 albusuri/7 egg whites
  7 linguri zahar/7 tablespoons sugar
  200 g nuca macinata/200 g ground walnuts
  4 linguri faina/4 tablespoons flour
  1 lingurita praf de copt/1 teaspoon baking powder

 Pt glazura 1/For glaze no1: 
  200 g ciocolata alba/200 g white chocolate
  2 linguri ulei/2 tablespoons with oil

Pt crema/For the caramel cream:
  10 linguri zahar/10 tablespoons sugar
  200 g unt/200 g butter
  7 galbenusuri/7 egg yolks
  200 g alune prajite (eu am pus arahide)/200 g hazelnuts (I've used peanuts)

Pt glazura 2/For glaze no 2:
  200 g ciocolata cu lapte (sau neagra)/200 g milk chocolate (or dark)
  2 linguri ulei/2 tablespoons with oil

Cum se face/How it's made:

Pt blat:  preincalzim cuptorul la 180 grade si tapetam o tava cu hartie de copt.
Separam albusurile de galbenusuri si batem albusurile spuma. Adaugam zaharul treptat si batem pana se topeste. Adaugam nuca macinata amestecata cu faina si cu praful de copt, si incorporam cu o lingura usor, fara a apasa compozitia.
We preheat the oven at 360 degrees and we prepare a baking pan with parchment paper.
We beat the egg whites with a mixer and we add the sugar one tablespoon at a time, until it's well mixed.
We add the ground walnuts mixed with flour and baking powder, folding it gently with a spoon into the batter.


Intindem bezeaua in tava tapetata si introducem in cuptor pentru aproximativ 20-25 minute (depinde de cuptor).
We place the batter in the baking pan and we place the pan in the preheated oven for 20-25 minutes.


Cand blatul este usor rumenit, scoateti tava din cuptor si lasati-l sa se raceasca pe un gratar.
When the dough is golden brown we remove it from the oven and leave it to cool on a rack.


Pt glazura 1:
Intr-un vas pe aburi topim 200 g ciocolata alba cu 2 linguri ulei, amestecam bine si turnam peste blatul racit si o intindem frumos.
For glaze 1:
We melt the white chocolate by steam bath and we pour the chocolate on the cooled dough and we level it nicely. 


Dam la rece pana se intareste ciocolata total. (Eu o pun de obicei in congelator, sa se intareasca mai repede, daca nu respectati pasul acesta riscati ca ciocolata alba sa se amestece cu crema).
Intre timp ne ocupam de crema:
Intr-o craticioara caramelizam cele 10 linguri de zahar la foc mic.
We place the cake in the fridge (or freezer) until the chocolate is hard. 9i usually put it in the freezer, so it gets hard quickly).
For the caramel cream:
We place 10 tablespoons of sugar in a pot on low heat, until it's completely melted and caramelised.


 Cand zaharul e topit complet, adaugam untul, amestecam si lasam sa fiarba la foc mic, pana cand untul se amesteca cu zaharul topit.
We add the butter, we mix and we let it boil until it's all mixed very well.


Amestecam galbenusurile cu cele 2 linguri de zahar si le adaugam la crema de caramel impreuna cu alunele prajite.
We mix the egg yolks with the 2 tablespoons with sugar and we add them to the caramel with the peanuts.


Amestecam continuu si lasam sa fiarba pana cand crema incepe sa se ingroase. Ar trebui sa arate cam asa:
We stir continuously until the cream starts to thicken. It should look like this:


Dam la frigider pana cand crema e complet racita (eu o pun in congelator)
Cand e complet rece intindem crema peste blat. (daca crema nu e rece, va topi glazura alba)
We place the cream in the fridge (or freezer) and when it's completely cold, we place it on the cake. 


Dam la rece din nou prajitura, pentru ca crema sa se intareasca.
Pt glazura 2: topim ciocolata neagra cu 2 linguri de ulei pe aburi si o intindem peste crema de caramel.
We level it nicely and we place it back in the fridge, so it gets really thick. 
For glaze no 2: we melt the dark chocolate and we pour it on the cake (when the cake is really cold), leveling it nicely. 



Dam la rece pentru cel putin 4 ore. Servim cu multa multa pofta!!!
We place the cake back in the fridge for at least 4 hours. We serve with lots of appetite!


Alunele se pot inlocui cu migdale, nuca prajita sau fistic dupa gust. Va recomand sa cumparati ciocolata de calitate.
You can replace the peanuts with almonds, walnuts or pistachio if you prefer :) I recommend using quality chocolate.


Va zic ca nu va puteti opri din mancat :))
You just can't stop eating :))


Mai de aproape, yummylicious!!! Mi-e o pofta cand vad pozele din nou :)
Closer, yummy!!! I'm drooling when I see these pictures :)



65 comments:

  1. Are tot ce-mi place,arata delicioooos!Am s-o testez curand,multumesc pentru reteta!

    ReplyDelete
  2. Foarte buna! am si eu o reteta asemanatoare numai trebiue rasa ciocolata alba peste blatul cald si alunele macinate in crema... dar a ta e mult mai bune fiindca atunci cand pun cioc alba rasa se lasa blatul... am sa incerc varianta ta de acuma incolo... merci! pupici!

    ReplyDelete
  3. De revista ti-a iesit.
    Weekend placut sa ai Alina.

    ReplyDelete
  4. Alina, am executat tortul egiptean de Paste...deci jos palariile!:D praji asta am mancat o singura data la cineva care...nu a vrut sa divulge secretul...e divina ai dreptate! o s-o execut curand!:D te pup!

    ReplyDelete
  5. superba,ti-a iesit absolut perfecta!

    ReplyDelete
  6. Wow Alina, these really look impressive! Every single layer looks delicious and I can only imagine how good it must be as a whole. Thank you for sharing!

    ReplyDelete
  7. Mama mia... bestial arata!!... Yammyyy!

    ReplyDelete
  8. Arata exceptional si sunt convinsa ca gustul e divin! Ma tenteaza foarte mult sa incerc reteta ta, mai ales ca am un office party saptamana viitoare...
    Have a lovely weekend!

    ReplyDelete
  9. This looks absolutely wonderful. I would love to try this when I have some time. The combination of ingredients really makes this irresistible. I hope you have a great day. Blessings...Mary

    ReplyDelete
  10. Flory, ma bucur ca te atrage, o s avezi ca nu-ti va parea rau daca o incerci, e super buna, doar sa respecti pasii de racire, e important! Pupici!

    Adela, daca racesti blatul si apoi pui ciocolata alba, dupa cum vezi in poze, ciocolata alba se va intari in frigider si va tine mai bine crema (daca o pui in frigider imediat (eu o pun in congelator). Te pup, si sa-mi spui cum iti iasa :)

    Micule, multumesc! apreciez vizita si comentariul si iti doresc un weekend minunat cu prietenii si familia!

    Diamond, te imbratisez cu drag! ma bucur tare mult ca ti-a placut tortul egiptean, e putina munca cu el, dar e minunat! cat despre Snickers, sper sa fie reteta exact asa cum ti-o amintesti tu, oricum e super buna! Te pup, si iti doresc un weekend superb!

    ReplyDelete
  11. Craita, esti tare draguta, iti multumesc! nici prajitura ta nu se lasa mai prejos :) Pupici!

    Megi, please try it once, you'll be in love with it, it's really good! Have a wonderful weekend!

    Felis, ia o feliuta virtuala :) Sa o incerci te rog ca e super buna, toti o lauda cand o prepar :) Weekend frumos!

    Guvi, daca o faci, iti spun ca toti o sa iti ceara reteta, e bestiala la gust! Ti-o recomand din suflet, doar sa respecti pasii de racire, ca sa se intareasca straturile de ciocolata, sa nu se combine! Pupici si un weekend frumos iti doresc!

    Mary, please try it when you have a little bit of time to wait for the cooling steps, it's really important. The caramel cream is divine, it's a great hit in my family :) Thank you for commenting, hugs and kisses for you!

    ReplyDelete
  12. Cum ma ispitesti tu pe mine... :))) Arata de milioane ! Felicitari pt blog!
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Mersi Ana Maria :) Pozele nu sunt asa reusite, dar prajitura aceasta e bestiala, iar cand ai invitati, fii sigura ca ii dai pe spate :) Te pup, un weekend superb sa ai!

    ReplyDelete
  14. E printre prajiturile mele preferate.. tot ce tine de snikers...cioco, inghetata, prajitura.. sunt maaaare fan ! Arata minunat ! Primesc si eu o feliuta?? ;) pupici

    ReplyDelete
  15. Alina, e cea mai tare prajitura pe care am vazut-o in ultima vreme. Trebuie s-o incerc neaparat, ce crezi ca numai pe tine te apuca pofta cand vezi pozele? :) Sa ai o zi buna.

    ReplyDelete
  16. Arata tare frumoasa prajitura asta.A mea e putin diferita dar e la fel de buna.Un weekend fain.

    ReplyDelete
  17. Antonina, si noi suntem mari fani caramel :) Iti multumesc pentru vizita si sigur ca iti dau si tie o felie mica, dar mica :)) Te pup!

    Brindusa, ma bcuur tare mult ca iti place, de fiecare data cand o fac o lauda lumea :) deci pozele ca pozele, dar gustul te omoara!!! Te pup, un weekend superb iti doresc!

    Paradis, multumesc pentru vizita si comentariu, esti tare draguta. Un weekend minunat iti doresc de asemenea!

    ReplyDelete
  18. Looks absolutely delicious! As soon as I have a bit of time I'm going to make this....my family will love it! Thank you for sharing this!

    ReplyDelete
  19. Susie, whenever I make this dessert, all my guests, without exception, love it! Hope your family will love it as well :) Have a great weekend!

    ReplyDelete
  20. Daca ai sta mai aproape de mine cu siguranta in fiecare zi asi fi musafirul nepoftit......hihihi.
    Minunat arata.
    O zi frumoasa de duminica iti doresc!

    ReplyDelete
  21. Oh, my!!! What a gorgeous, decadent cake! Who could resist????

    ReplyDelete
  22. Alina, arata super prajitura!

    hihi zici ca esti fan caramel? Am mancat un tort caramel extraordinar de bun... am facut rost de reteta, sper sa o testez cat de curand si sa o public si pe blog. Si atunci iti voi face si eu pofta, cum mi-ai facut tu acum cu prajitura aceasta :)

    ReplyDelete
  23. Maria, te-as astepta cu drag la mine sa degusti :) Multumesc de vizita si comentariu si te mai astept sa vii macar la o feliuta virtuala! Pupici si o saptamana frumoasa!

    Lizzy, once you take a bite of this cake, you can't stop until it's finished, believe me :)

    Green Foot, te rog sa o incerci, caci e super buna, toti o lauda de cate ori o prepar, astept cu drag sa vad reteta ta, incerc de toate cu caramel :) O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
  24. doamne cum ma ispitesti tu pe mine !

    ReplyDelete
  25. Pansy, nu esti singura ispitita, te provoc sa o faci si tu :) Pupici!

    ReplyDelete
  26. ce bine arata prajitura ta, ispititoare
    am incercat candva si eu o varianta dar am mancat alunele si caramelul inainte de a pune peste blat :))

    ReplyDelete
  27. Si eu patesc asa Roxana, trebuie sa ascund crema de sotul meu, ca raman fara :) Te pup si iti multumesc de apreciere! Te astept la provocarea "Dulce Romanie" organizata de mine in luna mai!

    ReplyDelete
  28. This snicker cake is beautiful!!!

    ReplyDelete
  29. Thank you Ellie! I really appreciate your visit, have a great week!

    ReplyDelete
  30. Oh my, that is so additively delicious...Wow!

    ReplyDelete
  31. You have to try it Alisha, it's pure yummyness :))

    ReplyDelete
  32. Ei bine... am nevoie de mai mult decat cuvinte pentru a descrie cat de buna e prajitura aceasta; ma voi limita a spune doar ca este cea mai buna pe care am putut-o gusta vre-o data.

    ----

    Well... I need more than words to describe how good this cake is; I will limit myself by saying that it is the best I could ever taste.

    ReplyDelete
  33. Esti sweet iubire :) o sa o prepar de cate ori doresti, stiu cat de mult iti place! :*:*

    ReplyDelete
  34. WOW!!! Ce bine arata! cu siguranta am sa incerc sa o fac; la prima vedere pare greu de facut dar nu cred ca e asa :)si plus ca are si ingrediente minunate...super

    ReplyDelete
  35. Anonim, sa stii ca e simplu de facut, doar sa urmezi pasii de racire a blatului, glazurilor si a cremei...altfel, e foarte simplu si nu mai zic cat de gustoasa, yummy! mi-ar placea sa stiu cum ti-a iesit daca o incerci :) Pup si sper sa revii in viitor!

    ReplyDelete
  36. Heloo! cu siguranta am sa fac prajitura ca arata super bine daaaar...pt ca aici e sezonul capsunilor am sa fac acum Cheesecake-ul cu capsuni, chiar saptamana aceasta am sa-l prepar;m-am saturat de banalul chec cu capsuni si acum vreau 'sa dau lovitura' :))ABIA ASTEPT! :)P.S. Ai niste retete minunate, am descoperit blogul de cateva zile si deja esti prietena mea la capitolul mancare, ANA

    ReplyDelete
  37. Ana, iti multumesc tare mult pentru ce ai scris, nu stii cat ma bucura cand vad oameni la care le plece ce gatesc eu :) Cheesecake-ul acesta e delicios, o sa vezi ca o sa fii super incantata, doar ca iti recomand sa fii atenta la ce am scris si sa pui niste gelatina in crema de branza, ca sa stea compacta, caci mie nu prea mi-a stat. Succes si astept sa-mi spui cum ti-a iesit! Pupici!

    ReplyDelete
  38. Nu stiu cum de mi-a scapat aceasta reteta. Ti-a iesit minunat, nota 10 e putin. Ma incanta varianta ta. O intrebare... ce dimensiuni are tava ta? Pup!

    ReplyDelete
  39. Sara, iti multumesc frumos pentru apreciere, si sa stii ca prajitura aceasta e delicioasa! tava in care am facut blatul e marimea medie de la Wilton, dimensiune: 33* 22,9* 5,08 cm . Sper ca te ajuta dimensiunile date, dar poti jongla desigur cu cantitatea de blat daca tava e mai mare sau mai mica...sper sa-mi spui cum ti-a iesit daca o incerci! Te pup si iti multumesc de vizita!

    ReplyDelete
  40. Arata senzational! si chiar daca e sauna la mine in bucatarie, cred c-am s-o incerc... Am o intrebare: uleiul de la glazura de ciocolata se poate inlocui cu unt?

    ReplyDelete
  41. Diana, multumesc, ma bucur ca iti place, e o prajitura foarte gustoasa! cred ca se poate inlocui cu unt, o lingura de unt ar fi ok, dar sa stii ca iasa foarte bine si cu ulei, eu am incercat cu ulei de seminte de struguri; cu unt nu am incercat dar nu vad de ce nu ar fi ok :) Te pup cu drag si astept sa-mi spui cum ti-a iesit! neaparat sa ai grija sa racesti blatul, crema, glazurile de fiecare data, altfel vei risca sa se amestece intre ele; pt rezultate rapide poti sa pui in congelator, eu asa fac :)

    ReplyDelete
  42. Esti foarte talentata pozele sunt superbe iar reteta pe langa faptul k arata foarte bine este si extrem de explicita!vazusem reteta si pe alte site-uri dar nici unul dintre ele nu o explik atat de detaliat asa incat ma delcar fana a blogului si promit sa incerc reteta cat de curand si sa speram k o sa si iasa:)

    ReplyDelete
  43. Roxana, ma bucur tare mult ca pozele si explicatiile pe etape ajuta! reteta aceasta de praji e super buna, o sa vezi daca o incerci :) inca nu am intalnit pe nimeni care sa zica contrariul :))) daca respecti pasii de racire pentru fiecare etapa, va iesi foarte bine! sper sa revii si sa-mi spui cum ti-a iesit si daca ti-a placut! daca ai ceva intrebari la care te pot ajuta, nu ezita sa-mi scrii!
    Iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si sper sa iti fie de ajutor si sa-ti placa si celelalte retete de pe blog :) Pupici cu drag!

    ReplyDelete
  44. Nu trebuie sa-mi multumesti laudele le meriti din plin!Azi incerc prajiturica, si as avea o intrebare in legatura cu crema,spui u in reteta ca o bagi la congelator sa se racesca dar ma gandeam eu akum oare nu se raceste prea tare adica sa nu mai poata fi intinsa peste blat?intr-o ora ma apuc de treaba si revin cu impresii!

    ReplyDelete
  45. Roxana, eu o pun incongelator pentru rapiditate, dar o poti pune in frigider daca doresti, doar sa nu uiti de ea si sa o verifici din cand in cand, adica trebuie sa fie de tot racita, nu usor calduta, pentru ca topeste glazura! se intinde destul de bine, daca observi la mine chiar tinde sa curga o idee :) sper ca te-am ajutat, desi din cauza fusului orar, imi ia mai mult timp sa raspund :) Pupici si spor la treaba!

    ReplyDelete
  46. akum este zaharul pe foc, la topit, pentru crema.galbenusurile se adauga toate odata sau treptat?

    ReplyDelete
  47. of, sper ca a fost ok...se adaugau toate odata, am scris ca se amestecau initial cu zahar si apoi le adaugai...sper ca ti-a iesit bine! pofta mare iti doresc!

    ReplyDelete
  48. daaa a iesit foarte buna,e delicioasa multumesc pentru indrumari:)

    ReplyDelete
  49. Ma bucur ca iti place Roxana :) se pare ca a fost un succes prepararea ei, bravo! daca vrei sa prepari alte retete de ale mele si te pot ajuta cu ceva, te rog nu ezita sa-mi scrii! Te pup cu drag si iti multumesc frumos ca ai incercat reteta!

    ReplyDelete
  50. Cu mare drag o sa mai pregatesc si alte retete...sotul meu este un ciocolatos convins chiar ma gandeam akum ce sa mai incerc...DEVIZA: nici o prajitura fara ciocolata:)

    ReplyDelete
  51. Roxana, daca zici ca sotul tau e innebunit dupa ciocolata, iti recomand si reteta de Brownies de pe blogul meu, ciresele le poti inlocui cu fructe de sezon, e foarte buna si foarte simplu de facut! Te pup si te mai astept :)

    ReplyDelete
  52. racesc si glazura inainte de a o turna peste blat?multumesc.

    ReplyDelete
  53. Glazura se pune peste blat imediat ce ciocolata se topeste. Trebuie insa sa fie intarita de tot cand se pune crema, iar crema trebuie sa se raceasca de tot inainte de a pune a doua glazura...sper sa aibe sens ce am scris, daca nu scrie-mi din nou Anonimule :) spor la treaba si la savurat!

    ReplyDelete
  54. are sens .. am inteles.multumesc... as vrea sa mai stiu
    :D
    daca pun la crema in loc de unt..margarina rama maestro stric prajitura?
    nu de alta dar mie imi ies cremele cu rama ..daca pun unt ..uneori se taie crema .
    multumesc. /
    isa

    ReplyDelete
  55. Isa, cred ca merge foarte bine si cu Rama Maestro, inainte sa plec din tara am si facut o data cu rama prajitura aceasta :) sper sa-ti iasa si sa iti placa cel putin cat ne place noua! Pupici si iti multumesc de vizita, si te rog nu ezita sa-mi scrii cand ai o intrebare, chiar daca nu am postat de ceva timp, raspund cat pot de des la mesaje (verific in fiecare seara, dar din cauza fusului orar vei vedea mai tarziu)

    ReplyDelete
  56. am facut prajitura aseara . cu rama si cu nuca .e incredibil de buna si arata nemaipomenit.multumesc de reteta si de sfaturi.
    te pup si numai bine iti doresc .voi mai face retete de pe pagina ta si iti mai scriu./
    isa.

    ReplyDelete
  57. Isa, ma bcuur din suflet ca ti-a iesit prajitura si ca v-a placut, chiar astazi am sao fac pentru o prietena :) te pup cu drag si iti doresc sa ai parte de o toamna minunata! P.S.: mi-ar face multa placere sa imi scrii, multumesc!!!

    ReplyDelete
  58. buna Alina..iti doresc o duminica frumoasa .. (mai cautam retete pe la tine :)si am zis sa te salut).te pup . Isa

    ReplyDelete
  59. craciun fericit si un an nou cu impliniri si numai bine./
    isa

    ReplyDelete
  60. Isa draga, iti multumesc din suflet pentru vizite si pentru urare si iti doresc pe aceasta cale Sarbatori Fericite!!! multa bucurie langa cei dragi tie si mult noroc in noul an!! si te rog sa ma scuzi pentru blogul abandonat in acest moment, I'll be back I promise! efectiv timpul a fost dusmanul meu in ultima parte din an, dar nu abandonez...Pupici multi si iti multumesc frumos!

    ReplyDelete
  61. Alina, am exacutat-o de Revelion! e minunata! multumesc mult, urmeaza sa postez reteta!

    Iti doresc un An Nou bun si mai frumos ca cel ce a trecut! te pup dulce!:D

    ReplyDelete
  62. Mersi mult de prajituri, o intrebare doar...care este marimea tavii, caci mi-a iesit cam subtite crema. Mersi mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonim, tava in care am facut blatul e marimea medie de la Wilton, dimensiune: 33 x22,9 x 5,08 cm. Probabil tava folosita de tine a fost o idee mai mare, eventual maresti putin cantitatile la crema daca iti place cu mai multa crema. Pupici si ma bucur ca ti-a placut! scuze de raspunsul tarziu...

      Delete
  63. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  64. Bună ziua tuturor, vreau să împărtășesc experiența pe care o am cu un jucător de vrăji numit Dr. Ajayi, el este un om foarte puternic binecuvântat de tatăl său principal pentru a ajuta oamenii cu diferite probleme de viață, treceam prin faza mai rea a vieții mele, deoarece soțul meu mi-a spus că vrea să divorțeze de nicăieri, l-am întrebat unde am greșit, dar el nu mi-a dat niciun răspuns, în schimb s-a mutat din casă, a fost foarte ciudat, așa că am căutat ajutor atunci când l-am întâlnit pe Dr. Ajayi vrăjitor online, i-am explicat starea mea după niște consultații, am aflat că soțul meu este la secretarul său la serviciu și este sub vraja ei, marele turnător mi-a spus ce trebuie făcut și i-am urmat instrucțiunile, astăzi am sunt o femeie mândră să spun că am făcut-o, pentru că soțul meu este chiar acasă cu mine și ne așteptăm la al doilea copil, mulțumită dr. Ajayi, turnătorul de vrăji, dacă aveți nevoie de ajutorul unui turnător de vrăji pentru orice fel de problemă este Dr. Ajayi persoana potrivita pentru un resu perfect si de incredere lt. Contactați numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau E-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete

Astept comentariile voastre cu mult drag, pentru ca sunt foarte importante pentru mine si ma bucura de fiecare data! Va multumesc mult! (I'm always waiting to see the comments on my posts, they're very important to me and they make me smile each time! Thank you so much!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...